Huisregels
Afspraak maken:
-
Wij werken enkel op afspraak.
-
Afspraken kunnen telefonisch of via de online afspraken tool gemaakt worden.
Heeft u een vraag? Bel ons of stuur een sms / Whatsapp bericht.
Wenst u te verplaatsen of af te zeggen? Doe dit minimaal 48u op voorhand.
Wanneer u te laat verplaatst of afzegt zal 50% van de behandeling in rekening gebracht worden.
Bij het niet komen opdagen bij de afspraak (no show) zal het volledige bedrag in rekening gebracht worden.
Een nieuwe afspraak zal niet gemaakt worden voor u de betaling in orde brengt.
Hond brengen en/of halen:
- Geef uw hond geen eten vlak voor de afspraak, dit zorgt voor ongemak.
- Laat uw hond uit voor u hem/haar brengt. Ruim alles netjes op, u mag het zakje bij ons in de vuilbak achterlaten.
- Kom op tijd, er zijn geen tussenpauzes.
Bent u 10min (of meer) te laat, dan wordt de afspraak geschrapt en in rekening gebracht.
-
Indien gewenst kan u in onze zetel wachten tot uw hond klaar is.
- Zodra uw hond klaar is, contacteren wij u. Wacht niet te lang om hem/haar op te halen.
Gedrag en/of ziekte:
-
Indien uw hond agressief of angstig is, willen wij dit graag op voorhand weten.
Op deze manier kunnen wij ons voorbereiden en houden we het veilig.
Er wordt een meerprijs van €10 aangerekend bij agressieve honden.
Komt onze veiligheid in gevaar dan zetten we de behandeling stop en wordt er samen naar een oplossing gezocht.
-
Breng ons op de hoogte wanneer uw hond een medische afwijking of besmettelijke aandoening heeft of loops is.
- Behandel uw hond regelmatig preventief tegen vlooien.
Vinden wij vlooien tijdens de behandeling, dan zullen wij de hond behandelen met speciale shampoo.
Na de trimbehandeling van uw hond moeten wij tijd vrijmaken om het salon te reinigen met speciale producten.
Voor deze redenen wordt een toeslag van €10 aangerekend.
- Borstel regelmatig de vacht van uw hond om deze gezond en klitvrij te houden.
Wanneer de vacht van de hond volledig vervilt is (extreem), zullen wij deze kort scheren.
Dit is de meest hondvriendelijke manier om hem/haar te verlossen van de pijn.
Resultaat:
- Bent u tevreden over onze service?
Wij vinden het zeer fijn als u een review op Facebook plaatst of reclame voor ons maakt.
- Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent over het uiteindelijke trimresultaat van uw hond.
Breng ons hier persoonlijk van op de hoogte. Wij houden hier indien mogelijk rekening mee tijdens volgende behandelingen.
Betalen:
-
Betalen gebeurt steeds na de behandeling bij het ophalen van uw hond.
U kan cash betalen of via het scannen van onze Payconic QR code.
Er zijn bankautomaten te vinden in Bekkevoort dorp en Diest.
Reclame:
-
Foto's die gemaakt worden in het trimsalon, kunnen gebruikt worden voor reclame op onze sociale media en website.
Wanneer u een afspraak maakt, bent u akkoord gegaan met bovenstaande voorwaarden.
FAQ
